Tjollahopp!

Dags för en liten update :)
Har ju vart sjuk i förra veckan, hela helgen låg ja bara och hade suuuupertråkigt i väntan på att känna mig helt bra igen. Men de gick sakta. I veckan fick ja dessutom en vagel som de så fint heter :P Så har varken fått sminka eller bli sminkad speciellt mkt, smittar tydligen. Men men, de verkar inte bli något stort utav det så imorn blir de sminkning iaf :) Tidningen gillade tydligen oss, så dom kommer igen och vill att vi ska göra en brud förberedelse. Alla ska sminka och bli sminkade som brudar med uppsättningar och allt. Men bara en får va med i tidningen :) Ska bli sjukt roligt iallafall!


Johannorna :)



Är otroligt nervös för nästa vecka, vi har ju en stor modevisning i Vänersborg. 60 modeller, och det är då mycket större än vad vi har trott. Kvinnlig kvalité heter de, det hålls varje år. Med riktigt catwalk och grejjer, fest och sånt på kvällen! Vi ska sminka modellerna, sen ska vi va med lite bakom kulisserna och sen får vi vara med på själva festen :) Pressen är stor dock, så det blir till att öva öva öva, varje kväll och hela helgen nu ska vi bara öva massa sminkningar... Vi måste på med så mkt för att de ska synas när modellerna går catwalken, iochmed alla lampor. Det är ju en sjukt bra träning för oss... Så håll tummarna för oss nästa fredag :)





Sen blir det även jobb på söndagen, då en tydligen ganska känd frisör kommer till frisör skolan och ska ha modevisning. Han ska klippa på scen och även innan. Men vill att vi ska sminka modellerna som ska gå visning. Det är inte ett stort event utan mest frisörer och frisörelever som är där. Och sminkningarna är mer crazy/fantasy. Så de ska bli skitkul faktiskt :) Två av mina klasskompisar ska vara hårmodeller med, ska bli intressant att se vad han gör med deras hår :P Jag ville också, men jag är för rädd att han klipper av mitt hår..


Helgen var planerad i Karlstad med Min bejbi Angie :) Men nu blir de inte så.. Hon behöver till Mariestad och ja måste va här och öva sminkningar och grejjer. sen e inte plånboken så tjock heller :P så det ser inte ut som jag kommer till stan föränds Oliwers dop i slutet av Oktober. Men man vet ju aldrig :)

Har varit hos Michaela ikväll med Jessica :) har alltid kul med de söta tjejerna. Så kvällen har vart kanon! Kikade Idol , Skånefruar(inget för mig egentligen men fick offra mig:P) Och självklart de pinsamma människorna i Kungarna av Tylösand! Jösses vilket folk , pinsamt! Men men , man ser ju påt iaf så lite underhållande är det väl :P


Neh nu måste jag lägga mig!
Sov så gott alla!

Bjuder på en bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0