time to take this more serious.

Sen skolan började har man haft så otroligt kul, man har nästan glömt att det är en skola och att allting man gör betygsätts och att det snart är dags för en vecka full av praktiska och teoretiska prov.
Dags att sluta lalla runt och börja ta detta på lite större allvar, jag vet vart jag vill...jag vet hur jag kan ta mig dit. Och det är genom att kämpa, så nu är det det ja ska göra. jag ska bli så bra jag kan bli, inte något annat.
Det här är ju min grej, jag har det i mig...jag måste bli mer självsäker och bara köra på. Man lär sig väl av att göra misstag med kanske? Jag har alltid kört på "fråga hellre mer än för lite" för att vara säker på att göra rätt från start, men klart...de har kanske med osäkerhet att göra... Är helt enkelt dags att ta lite risker!
Nu ska jag äta, sen ska jag luska ut vad ja ska göra för arbete till slutprovsveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0