Sjukers tös.

Fortfarande.
E så lessen för ja inte kan vara med att fira Elin i helgen, men sånt är de.
Idag är jag lite bättre, men fortfarande öm i kroppen och huvudet är tungt. Så jag blir hemma, vila vila
så man är frisk och kry till skolan på måndag.
Pappa kommer iaf med min nyinköpta digitalkamera i helgen :) Då kommer det att bli mer updates med bilder på sminkningar, hår och vardagen.
Kommer förmodligen göra en blogg till sen, som kommer va bara om "jobbet". En hemsida jag kommer ha med på mina business kort. Känns som denna är för personlig för det. Men det blir lite längre fram, när jag börjar bli klar med utbildningen.
Fick sånt enormt sug att dra till Norge och jobba inom en snar framtid :P Men, man får väl se vad som sker!
nu ska jag slänga på Paradise hotel Danmark, få i mig lite frukost. Och vila vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0