Människa igen efter Torsdagens party!

Ja jösses, de tog tid att bli någorlunda återställd efter torsdagens bravader. Har ingen aning om när jag och jessica la oss.. Det blev efterfest med tre fransmän här hos mig. Spelade ölspelet och lyssna på musik. Har något minne av att Hugo smet ut när Jessica skulle gå de två meterna hem till sig, och att vi båda bara föll ihop av skratt i korridoren. Haha, kul va de tydligen!
Men igår mådde jag som ja förtjänade, sjuuuukt bakis!
Vädret är skit idag, så jag vet inte om ja är speciellt sugen på att gå ut idag igen. Mer sugen på en mysig hemmakväll, ngn god mat och en bra film! Ska ta mig upp ur sängen här nu iallafall, äta frukost och sen städa ordning lite.
Och så ska jag sätta igång och sminka, börjar med mig själv.. Sen hoppas jag att Jessica vill vara min modell :)
Bilder från Torsdagen kommer! :)
Tagen från Google. Men ÄR den inte så cool? Något sånt vill ja ha i min portfolio!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Marre!

Det verkar ju superskoj det där!

Hur hittade du det eller vad man ska säga? =P



/Petra

2010-09-25 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0