The man who can´t be moved

The Script
Jag är kääär ! :)








Ligger hemma fortfarande dålig, det börjar bli vääldigt tråkigt det här! Klättrar på väggarna snart. Men får hoppas det vänder snart iallafall. Ligger och kikar ut genom fönstret, ser riktigt mysigt ut. Träden är täckta med snö, och snöflingorna faller lugnt och sansat... Inte som yret igår :) Jag gillar vintern när det är såhär...och när man är innomhus :P Jag har fasen inte ens någon vinterjacka än. Ojoj


Helgen blir det inte en gnutta alkohol...Bara ta det lugnt och ha de mys :) gud va skönt det ska bli! Kurera mig och bli frisk så jag kan sätta igång med träningen nästa vecka. Yay!
Ha en fin dag i den vackra snön hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0