Flumidum!

Har haft en flummig dag idag...skrattat, dansat runt till "all i need is you" Och sjungt! En bra dag :) Faktiskt...Men men, nu ligger ja hemma i sängen...fryser som en tok! Svinigt kallt...
Sitter i en lite småjobbig situation just nu..men va fasen.. det finns dom som har de värre!
.
Imorgon ska vi ha Drag Queen i skolan :) Och min söta syster och hennes pojkvän kommer hit och Freddie ska ställa upp som min modell :) sååå kul ska de bli! Haha.. Hoppas bara inte väglaget är så dåligt att de inte kan komma.. vore trist! :/
.
Ska ladda min kamera sen ska ja lägga ut lite bilder här från veckan :)
.
Snart äre jul för övrigt... Vad säger ni tjejer om att dra ihop oss på Juldagen? Nu är vi ju så många som flyttat. men över jul är ju faktiskt de flesta hemma i Mariestad...Vore så roligt att samlas någonstans och festa som bara vi kan!!! tycker ni inte de??? :) <3

Kommentarer
Postat av: Catherine

Count me in! Tyvärr kan jag inte erbjuda nått ställe att festa på men :)

2010-11-24 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0