feelings.

Känslosam dag idag... med sprängande huvudvärk och oro.
.




Ni ska bara veta vad jag uppskattar er som bryr er och visar kärlek lika mycket hela tiden. Jag tvivlar aldrig på er! äkta vänner växer inte på träd...det är en sak som är säker!
Jag hoppas att ni alla tycker jag visar er uppskattning och att ni känner inom er hur mycket ni betyder för mig... Jag vill aldrig ni ska tvivla på min kärlek till Er! Den är oändlig. Och jag kommer stå med er i all evighet! <3


Kärlek kärlek kärlek till Er!


Ta ALDRIG någon för givet, behandla ALLA dina nära lika, och glöm ALDRIG att visa hur mycket de betyder!

känner en stor saknad efter mamma idag... allt känns för första gången på länge väldigt tungt..
Känner mig sjukt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0