Brrrrr, icecooold!

De här är bara sååå OOC nu... haha Out of control alltså.. inside joke här på lasarettsvägen!
Iallafall.. Vi har typ en meter snö här nu i Trollhättan. Kul? Njaa, jag är inget större fan av vintern över lag kan jag säga. Men nu är det så illa att jag faktiskt funderar på att gå i ide tills våren är kommen.
Sweeiincold verkligen!
.
Igår hade vi en riktig myskväll, massa tjejsnack, ett par glas vin och bra musik.. Blev dock en tidig kväll då alla var trötta efter en intensiv skolvecka som vanligt. Idag blir det lite städ och annat behövligt. Sen Idolmys med flickorna ikväll...
.
Vi har fått reda på nu att vi ska anordna en modevisning till i januari. Vi ska fixa precis allting själva :) Ska bli otroligt kul, men blir nog en del jobb då vi ska komma överens allihop. Åtta viljor , en modevisning! :P Ja e fasen snart klar me utbildningen.. jag måste verkligen börja söka lite jobb och så nu... Ska kika runt lite i Norge med, är jättesugen på att flytta till Oslo. Jag kan då aldrig bara få ro på ett ställe :P inte än iaf..ja vill iväg, träffa nya människor och se nya ställen.. Om inte ekonomin hade varit ett problem så hade jag dratt iväg till Australien och Usa, en sväng till Grancan och vidare till Frankrike. De e de ställen ja vill till mest... ja vill dock överallt!!! Kanske skulle ta och köpa en trisslott och hålla tummarna?
.
Tur man kan bju på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0