The climb

Your Call!
.
Usch min dag började bra utan bakfylla och trot eller ej EN GOD natts sömn! KORS I TAKET. Eller ja tror åtminstone ja sov bra för ja vakna första gången halv sju rätt pigg men drog mig kvar o sov till halv nio. Det måste vara min nya underbara säng =P Ja, den e stor o sköööön. Ja gillart!
.
Elin och Josse kom förbi på kaffe i solen.. så dagen fortsatte bra.. tills nu
tankar om kommande begravning drar upp massa jobbiga känslor som ja helst inte vill ha alls.
Jag gillar inte att känna mig känslosam, jag hatar att tappa kontrollen om mina egna känslor, att bryta ihop! Jag  är rädd att så mkt ska komma tillbaka under begravningen av moster att ja kommer bryta ihop och ja verkligen hatar att göra det bland folk dessutom.
Eller så kanske jag helt enkelt måste möta min rädsla för detta?
ah ja vet inte...allt jag vet är att jag är så less på att mina familj/släkt dör runtomkring mig. När ska det ta slut?
.
ngn som har en tältpinnee att låna ut kanske? fan katterna ska ju vri in sig i allt o inget när dom e ute. Om ja sätter dom längre ut i marken så når dom inte alla stolar o skit... men ja måste sätta fast repena med ngt då! Hmm... får fixas!
.
Påbörjade städning precis men alla känslor tog luften ur mig lite...men nu ska ja fortsätta :) ingen ide att sitta här o deppa...finns inget ja kan göra iallafall!

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm gonna to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0