Lite tid över äntligen =P

Yes, nu känner jag att jag har tid för en liten update. Som sagt då så började jag jobba i tisdags. Tillbaka i städjobbet ;P men de funkar kanon. Har städat lägenheter på bråten, urk! Men nu e det slut på det , så nu väntar ja på att få reda på när ja ska börja gå brevid, har jobb hela juli, och ett par veckor i slutet av juni som de ser ut. PERFEKT!
Har varit en sjukt stressig och trött vecka, gå upp 05 på morgonen är jag inte van vid, fast det har fungerat väldigt braa. Det är ju skönt att sluta så tidigt som två liksom, dock har ja varit så trött att ja knappt orkat plugga! Men nu i veckan ska ja köra hårt. Imorgon ska ja till skolan vid två tiden, blir lite data sen Eng prov vid fyra.


Efter det ska vi samlas hos Jossan och planera helgens äventyr; SUMMERCRUISE!!! Woohooo
ja längtar som en tok, de ska bli sjukt roligt!
anyway,


helgen har vart full av roligheter. I fredags tyckte ja och syrran att de va dags för lite girltalk och vin. Så vi va hos henne; ja hon och Elin! Det blev en kväll med massa roligt snack och skratt! Love*

sen på lördagen blev det glamourfest hos Maria, som för övrigt har den fräshaste lägenheten jag har sett. Helt perfekt verkligen. Skulle tagit kort men glömde bort de. Hon e så otroligt duktig på inredning alltså. Ja va helt blown away! Hon hade fixat o grejjat så vi fick gravad lax och färskpotatis, bröd, brie och mögelost, Fruktig välkomstdrink och ett par glas vitt vin till maten. Sen drog vi igång med Eurovision, va inte många bra bidrag så vi stängde av och satte på partymusiken. Va nog den roligaste förfesten på mkt mkt länge! tack Maria, som vi sa ; vi måste göra om det snart! :)


Igår var man inte tuff alltså, sjukt trött! Så de hände inte många knop.
Va tillomed så illa att ja funderade över hur fan ja ska palla 40 timmars kryssning :P
Men äsch, det får gå! Haha


Å va ja längtar tills 11 juni, har beställt tid för ansiktsbehandling då ( Tack alla underbaringar för den presenten).
Det ska bli skönt som fan, och ja vill så gärna ha lite råd ang min hy. vad ja ska göra för o få den bättre osv.


För övrigt så hade wilma rymt idag när ja kom hem, mitt hjärta pumpa på som sjutton när ja märkte att hugo var ensam o fönstret hade blåst upp! Faaaaan tänkte ja bara, sprang runt o ropa o skramla me kattmat men ingen Wilma kom. Så va bara o sätta sig o hoppas ho kommer tillbaka, och det gjorde hon!!! :) Helt plötsligt såg ja na gå utanför här. Kuta ut och hämta henne, sen fick hon tusen pussar o kramar :) Usch vilken hemsk känsla ja hade... mina bebisar. <3
Kom precis in från en liten promenad med katterna, gick upp till lilla lekparkeen här uppe. bara typ 50 meter från mig och där finns en stor gräsplan. så där tänkte ja bosätta oss allihop imorgon o sola :) press press press!!!!

nu hoppas vi att sommaren stannar, eller hur? :) wiiieee
ska fixa lite kvällsmat o sen sätta på Prince of Persia, som tydligen ska va bra!
Have a nice week everyone!


Nya skor som inhandlades förra veckan, hade de i lördags. O kunde knappt gå på natten sen :P brännsår under föttera. får nog köpa sånna dära inlägg!
Kors va gla ja ser ut =P Å min nya snyggve väska! love love love!

Kommentarer
Postat av: Catherine

tack sweety! haha yes true match i våra flourescerande färger :P

2010-06-05 @ 14:49:41
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt väska :) Du får bli lite bättre på att uppdatera hörru, tänk på sådana som jag som inte bor i stan längre och får hålla sig uppdaterad via bloggar ;) Hoppas du mår alla tiders! Kramar om

2010-06-07 @ 16:45:04
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0