just wait '

You are not done in this world yet..

Vakna trött idagens, men ändå känns det som ja fick sova nästan hela natten. Blåsten väckte mig. rena rama stormen utanför fönstret. ja vill ju att de ska vara vindstilla och strålande sol så att jag kan ligga ute och pressa! Idag är det fredag, jag hoppas på lite vin ikväll...eller ja, ja ska dricka vin ikväll. Oavsett vad som sker! Vet inte alls vart eller vem ja ska va med...men det löser sig alltid! Måste fan plugga lite idag med. Nästa vecka kommer jag få sitta varenda eftermiddag i skolan för att hinna med. Men men bara jag får sola varje förmiddag det är fint väder så e ja nöjd :)

Hoppas ni får en fin helg allihop!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen nu för tin men jag har så mkt i huvudet och kring mig så jag hinner inte riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0