Busy Day!

Yes idag har jag varit i skolan och kämpat, fick en hel del gjort faktiskt. Men dagen har inte vart lätt, superirriterad och allting bara kändes skit helt enkelt. En sån där dag man bara är arg på världen... man känner för att skrika rätt ut eller boxas mot något! Vet inte varför jag har sån ilska i mig..eller ja, jag har mina aningar e klart
Ja vaknade arg igår morse också, men en promenad hjälpte...
neh, ja gillar inte att va sånhär. 
Men får väl hoppas det går över..
Imorgon är det begravning för moster...usch, ja har ångest för det! Det river upp så mycket efter mammas. begravningar överlag är ju inte roliga såklart, ja börjar helt enkelt bli less. Life sure isn't fair!
Får väl se om det blir någon utgång imorgon kväll, verkar som många ska ut.
.
I övrigt, inte mkt som sker eller har skett.
Så ja tackar för mig och bäddar ner mig i sängen för att somna tidigt ( förhoppningsvis ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0