Är sommaren påväg?

Det känns så :) Vaaarmt e det idag, dock tråkigt att solen går bakom molnen stup i kvarten, blir inte mkt solat då! Gud va najs med värme, UNDERBART! Hoppas det håller i sig, kanske bli snö igen ?:P Med sverige väder vet man aldrig!

Igår grillade jag och Angie här hos mig, drack lite vin och tog cpkort :P Hade sjukt roligt! Tack gummsan <3
Längtar jättemkt till helgen, på fredag ska vi till molly ute på landet och sova vid sjön i deras husvagn :) Ska bli jättemys, hoppas på kanonväder! Kanske blir årets första dopp?:P Sen på lördagen om vädret e bra så blir det Rosenström på olstorp, förmodligen grill och förfest hos mig innan.
ja det kommer nog bli en superhelg :)
Sen ska ja ta de lugnt helgen där på för helgen DÄREFTER är det kryssning :) Så vill tagga ordentligt, och skönt o vila en helg innan!

Ne nu ska jag ta tag i mitt pluggande :) Ska bli sååååååååååååååå skönt att bli klar! WOOHO!
pusspåer

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack själv gumman min <3 Längtar till helgen!

2010-05-19 @ 14:00:13
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0