When it was good!

God morgon...här tar man minsann ingen sovmorgon, men tro mig jag skulle lätt göra de om jag kunde men tyvärr har jag kommit in i en otroligt jobbig sömnproblems period. Fast ja vakna halv sju igår, mådde skit, flytta hela dagen och var jättetrött på kvällen så kunde jag inte somna... Det gick inte, vet inte när ja kollade på klockan sist men nu vaknade jag iallafall 06.05, gud va kul! :P Ne men min kropp känner tydligen att den klarar av det så. Jag får nog ta en tupplur under dagen senare.


Allt gick bra igår... känner redan att jag trivs här ute :) Nu ska jag käka lite sen börja packa upp! Hoppas på att få lite besök av Josse & Frida senare idag!


En av mina favoritlåtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0