The sun i shining on us today

Underbara underbara sol, och blåa himmel!
Det gör verkligen underverk för humöret...har tillochmed börjat med att inte dra ner persiennerna vid balkongdörrsförnstret för att låta solen stråla in tidigt på morgonen ( när den infinner sig förstås ). Sitter och lyssnar på låtarna som Angelica lagt in i sin blogg, kanon! Ska strax göra mig lite smoothie och smörgås. Ha de ju egentligen tänkt att dra till skolan idag men jag fick så himla mycket gjort hemma igår att jag fortsätter på det spåret. Skolan får det bli på torsdag istället. Fokusen är faktiskt bättre hemma för mig. Framåt lunch blir det nog en promenad i solen, och nu sitter jag och filurar lite på ett träningsprogram till mig själv som jag ska kunna köra hemma. Enklare att han något konkret att följa. Älskar att Catat börjat skriva inlägg om träning och allt där till. Verkligen suveränt för en annan som inte är alls lika påläst :)


Bjuder på en bild i glasögon och morgonrock, ser ni hur solen lyser upp?:D


Kommentarer
Postat av: Angie

Kul att du gillade låtarna! :D du är så söt i dina glajjor gumman :) Hoppas det går bra med pluggandet idag!

2010-03-02 @ 10:34:48
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Catherine

härligt att du tycker det! förbannat skoj att skriva om, skulle kunna skriva hela tiden men försöker samla ihop inläggen till hela ämnen :)

checka in bodyrock.tv för TUFF hemmaträning!

2010-03-02 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0