The stars are fallin'

it's just old light



Halva dagen är gången...känns som en evighet när man vaknar så tidigt! Men det är skönt..håller fortfarande på å tvättar. Sista maskinen nu. Ska strax sätta igång med pluggandet här. Jag har legat på latsidan med det under helgen pga av förkylningen och flytten...men nu måste jag sätta igång igen. 2 av 8 kurser avklarade :P


Hugo ligger här och rycker brevid mig, han drömmer :) sötnosen


Har iallafall något att se fram emot nu i veckan, utgång i skövde på torsdag med pemsie och nathalie, å förhoppningsvis Angie. Hoppas på husaren, bogrens är det så mycket smått folk jue. Lammkött är inge för mig :P Ne men det ska bli roligt...denna helgen kunde ju kvittat :P haft skittråkigt! 

Ska nog ta min cykel och rulla in till stan imorgon, till lägenheten och fixa lite...kanske städa lite smått osådär tillochmed om jag känner för det :) Kolla post åsådär må ja göra!



Hepp nu måste jag börja här
Have a nice day folks!
Look of today :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0