Ojojoj :P

Ja nu får jag nog sätta stopp för mig själv här...visst att ja har lite mer pengar nu när ja flyttar men jag ska ju spara. Klickade hem lite saker igår... Ett par Converse..har jag velat ha skitlänge!!! Så nu tog jag och beställde ett par svarta. Så snyggt. Sen lite väskor, plånbok, klocka o lite sådant trams. Hitta en sida som va rätt billig faktiskt... Bonprix ! Man får ju sånna perioder ibland då man bara vill shoppa o shoppa o shoppa :P
men men kul är det allt!

Min dator fick ja ju lämna in igår då.. och imorgon får jag en ny. Hp denna gången! Får hoppas de funkar bättre. Måste slänga ut min gamla på blocket oxå. så jag blir av med den. Men de va ju tur ja inte hade hunnit göra de nu. Paniiik!


Så idagens ska jag fortsätta me lite packning o grejjer, ta en promenad till Josse, och plugga såklart! Kan inte riktigt komma på vad jag ska göra i photshopen bara. Får se om Josse kan ge mig någon ideé kanske.


Ha en bra dag hörrni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0