Never gonna leave you

Sovit dåligt inatt, oroligt! Såg att jag inte var ensam på facebook. Kanske var fullmånen? Jag visste inte ens det var de. Men jag genomled natten iallafall. Det är konstigt att jag funkar så bra som jag gör på dagtid, trots min kassa sömn. Vana?

Sitter och skriver på engelskan, det går lite segt men idag blir jag färdig. Och nästa vecka måste jag till skolan, det har ju tydligen hänt något med mitt expression. Så jag får köra gärnet ett par dagar i skolan istället helt enkelt. Om jag inte får ordning på det.


Har nu laddat ner 3 dvd:er av zumba, verkar så jävla roligt. Kommer säkert känna mig skitdum när ja står här hemma och shakar :P Men det är ett väldigt roligt alternativ till träning så om det känns bra kommer jag köra några ggr i veckan.


Ne nu måste jag fortsätta med engelskan,

see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0