mysis



Nerbäddad med datorn i knät och wilmasötisen gosandes brevid!
Börjar ta sig med Photoshoparbetet nu... blir ju aldrig nöjd dock! Vet inte vad ja ska hitta på mer för kul med bilden... hmm, får kika igenom boken lite. Ska räkna lite matte sen med... och göra engelska. Orkar man ändå bara ligga i sängen och glo så kan man iallafall få lite gjort. Måste dock skruva isär köksbordet och sånt där sen. Så har en del att göra, har inte tid att vara sjuuuk!


men men så kan det vara


Helgen kommer antagligen bara spenderas ute i lägenheten i Ullervad. Packa upp och ha mig...städningen börjar ja med nästa vecka, har ändå över tio dagar på mig att städa och malpe ska ju hjälpa så det kommer gå fort!
Såååå jävla skönt när allting är klart sen. SLAPPNA AV!


Å pappa är ju bara bäst.. han har hittat en cykel till mig! woho, underbart att ha en nu när det är en bit till stan...
.
Ne nu ska jag fortsätta me photoshopen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0