jäsp

god morgon på er, ja vaknade alldeles för tidigt idag, strax efter 06. Somna om en kortis till halv sju , men då vakna ja till av att wilma spydde, stackars! Min dator vill inte koppla upp sig på nätet av någon anledning så ja surfar över mobilen! Ska strax ta mig upp ur sängen och köra ett styrkepass, satt och kolla hemsidan ja fick av catat igår och blev helt frälst i den tjejens workouts. Så det blir ett av hennes pass idag:)
sen ska ja ducha käka och fixa mig för att ta en tripp till skolan, ska stanna en snabbis i stan för lite inhandling. Måste titta på skor, mina gick ju sönder för ett tag sen så jag f.r gå i gympa dojjer nu :(
anyway... Ser fram emot denna helgen. Middag på statt kl 20 imorgon. Hemmaspa;dag me pems på lördag och sen feeest! Får väl se om de blir utgång för mig lr inte, jag gillar ju förfesten så mkt mee:) så kanske räcker med de , hehe! Vill inte bli för bakis på söndag.
nu ska ja träna... Ha en bra dag, för de ska jag ha :) puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0