Ja tänker..

..sluta störa mig nu! Vill inte ödsla min energi på sådant.
Everybody makes their own choices.




Skönt att va pigg igen, har precis tränat ett styrkepass. Det kändes! :) Ska strax hoppa in i duschen. Sen ska ja sätta mig och använda hjärnan. Ska göra photoshopprovet men kan inte bestämma vad jag ska göra riktigt. Något med vänskap kanske? Lite bilder på mina babes ;)

.
Igår var jag och angie på stan, hon va o klippte sig och färga slingor. Snyggt som tusan för övrigt..jag umgicks med Nathalie Sausage Ström under tiden. Blev ett par skor till ( ooops ) och lite smågrejjer. Slutshoppat för mig nu, iallafall denna månaden :P malpe kom över o umgicks ett tag senare med. kommer sakna de här snabbvisiterna jättemkt när ja flyttar... <3


Nästa fredag går flyttlasset till ullervad...och om lite mindre än ett halvår flyttar ja förhoppningsvis till Gbg. Hoppas ja fortsätter min vanliga tur gällande bostäder och får napp.
hepp nu har ja saker o göra!
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0