I don't wanna be

..sick anylonger!!!
Ne fy sjutton vad jag är trött påt nu!

Igår blev jag nästan klar med allting, nu ska bara lite tavlor upp också :) Nathalie och Robin kom förbi! Cepa ur med camen lite igen. Man kan verkligen skratta hur mycket som helst åt det där... hahaha, snyggparet!




Sen kom malpe förbi en snabbis innan hon drog till Linda i Laxå, va trevligt! Prata barn:P Syns på henne nu.. så fint så! Men usch, jag blir nervös i magen så fort jag tänker på det, fast jag känner mig ändå så stressad. Fyller 23 snart...jag har alltid känt att jag vill vara en ung mamma, men blir nog kanske inte så. Ja ja, man vet aldrig vad som sker..nu har jag dock en hel massa saker planerat innan sånt där behöver tänkas på! Sen behöver man ju en respektive :P haha. svårt annars.


Josse & Frida kom senare, fixade deras frillor för kvällen! Va riktigt kul å se Frida i lockar :) Jättefint verkligen
Kikade på film å chilla sen la ja mig och sov..




Have a nice day folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0