Godmorgon!

Vaknade för en stund sen, ligger å drar mig lite i min underbart sköna säng! Det e svinkallt i min lägenhet just nu så ja vill inte riktigt gå upp :P men måste man så måste man. Ska äta lite frukost och sen börja packa lite , sen blir det plugg...vet fortfarande inte hur jag ska göra mitt Photoshop arbete..kan inte komma på hur jag vill ha det liksom!

I eftermiddag ska jag ta en promenad till Pemsie, hon ska bjuda mig på mat sötungen :P Å om jag hinner ska jag förbi Josse på vägen, om hon är hemma! ta en kaffe å tjöta lite.. trevligt!



Skönt att förra veckan är över, att man kan bli så nere pga en människa! Som faktiskt inte ens är värd det...men känslor är ju känslor och ibland vet ja inte hur ja ska hantera de. Ja som klarat mig så bra undan de problemen...men va väl helt enkelt ett tecken på att jag fortf kan känna :P Nu skiter jag i det iallafall...försöker åtminstone. Har alldeles för mkt att göra för att gå runt och ödsla min energi på det sättet... men ändå... It's tough!






Nu kom en gosig wilma å la sig mitt framför dataskärmen... måste gå upp nu! 

Ha en fin dag i vårsolen hörrni!




puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0