Funderar...

...på vad jag ska skriva min engelska uppsats om! Jag kan inte bestämma mig riktigt.. det är svårt när man kan välja precis vad man vill. Det finns ju så himla mkt! Jag funderar på att skriva om James Cameron. Han som gjort titanic och avatar. Men jag vet inte. Kanske skulle ta något annat..
ja får leta lite..
:) Idag är det plugg plugg plugg som gäller. dock har ja haft sprängande huvudvärk hela morgonen för jag sovit dåligt inatt! Drömmer så mkt konstigt nu för tiden.
Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Postat av: jessica

ok:) jo jag skulle gärna vilja ta bort mitt kort på höger sida, vill inte ha något där alls, utan ha som du har de lixom...kram

2010-03-01 @ 14:10:18
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: jessica

skulle du även kunna ta bort de gröna å bara ha ljustlilla där också?? tror de blir bättre:)

2010-03-01 @ 14:14:50
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Catherine

Verkligen! Megan har sex appeal så de skriker om det, det är någonting med de där kisande ögonen!

2010-03-01 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0