Ett gott skratt förlänger livet sägs de...

Då lär jag leva ett bra tag...haha!

pemelie har varit här hela eftermiddagen, vi har suttit på balkongen och solat...helt underbart, satt i linne och frös inte ens! Solen värmde... Vi med vår dåliga humor hade riktigt roligt där ute :P Calle och Robban kom förbi lite med, Calle va så snäll å stämde min gitarr :P så nu ska ja börja plinka! haha...

Nathalie kom bort senare, hon ville låna mitt kök så hon kunde baka :P så de fick hon! Sen satt vi å tog en jäkla massa mongokort med min webcam..och så jag har skrattat! Helt otroligt... fick ont i magen.... sjukt roligt verkligen...


här kommer ett par smakprov










hahahaha nu skrattar ja igen...herregud..


Har tvättat hela eftermiddagen med..skönt å ha de gjort innan flytten...då har man ju o grejja med ändå! har packat med! Imorn blir det nog en sväng bort till pemsie, och kanske till josse på en kopp coffeee... å så träning å pluggning... har fått en mattebok till bibblan nu med som ja ska låna :) finally!


perfectoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0