En bra dag..

.. har ja haft! Har tränat och nu sitter jag och äter köttbullar och ägg :) Mums!
har fått en del gjort i photoshopen med..snart klar med boken, sen har jag bara två uppgifter att göra så e den kursen också klar. Underbart att det betas av.

För övrigt så bestämde jag idag att jag ska ha utflyttningsfest på lördag :) Ska bli skiiitkul! Har inte bestämt mig till hundra % om jag ska ut eller inte ännu, det återstår att se då helt enkelt.. men lite party här hemma innan ja flyttar vill jag ha! Snyft, kommer faktiskt sakna denna lägenheten, trivs sjukt bra! Men är man fattig så får man bita i det sura äpplet.
På fredag ska jag Angie Becca hennes syster och Nils antagligen på den där "100-lappen" på statt. Trevligt att komma ut och keka lite osådär :)


Imorgon ska ja färga pemelies hår, och innan det plugga som vanligt :) Träna en sväng på morgonen innan frukost har jag tänkt oxå. Gjort ett konditionspass och ett styrkepass som jag gör hemma. Funkar kanon, så nu sitter jag här och känner att jag kommer ha träningsvärk imorgon. U N D E R B A R T




är på sjuuuukt bra humör! :D
wohohey



Åå denna låten blir ja glad av, påminner mig om gamla tider då jag och pems lyssna på Sarek :P över eld och vatten! haha det var tider de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0