Don't stop dancing


Jag älskar Creed, de är helt underbar musik! Njuter för fulla muggar när jag lyssnar på dem. Ligger fortfarande i sängen, men har käkat frukost redan, ska ta mig upp och fixa till mig sen ta cykeln till gamla lägenheten igen. Bra motion iallafall, tar lite drygt en halvtimma att cykla en väg. Idag blir jag färdig i lägenheten iallafall...skönt det! Man är allt lite mör i kroppen idag alltså, träningsvärk! Men det är härligt det :P
Senare idag måste jag plugga och träna.
Vad sker över påsk då folket? Jag ska nog bara kanske ut torsdag eller så, om jag ens ska det då..Söndagen ska jag till pappa på påskmiddag och firande för honom och mig så då vill jag vara pigg och glad. Syrrans kille kommer ju hit på fredag också från Belgien. Ska bli jätteroligt att träffa honom :) Stackarn är tydligen nervös :P haha.

Hepp nu måste ja dra mig. Pusspåer !



Jag & Pemsie på Husaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0