blonde - brown - red

De e färgerna ja har i mitt hår nu :P
Blev inte riktigt den röda ja tänkt mig så ja ska färga en gång till framöver tänkte ja. hade nog i färgen lite för kort tid. Men annars blev jag nöjd, tror tillochmed ja ska lägga till lite fler slingor nästa gång ja gör de. Gillart! Älskar rött, egentligen skulle ja vilja färga hela håret rött men det skulle aldrig gå att få blont igen... :P så iochmed att jag tröttnar så fort på hårfärg är det väldigt dumt.
Slänger kanske in en bild imorgon.

Nu ska ja lägga mig och läsa Snabba Cash. Måste ju läsa ut den snart jue.

Natti!

Kommentarer
Postat av: jessica

ååå rött är ju skit snyggt, ja har sj funderar på att färga håret rött:)

2010-03-12 @ 15:20:02
URL: http://jessisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0