Back to Normal

Ja, nu har man blivit återställd efter torsdagen. Det var inte så farligt igår, sov inte mycket på natten så jag var mest supertrött. Men det var det värt, vi hade jättetrevligt verkligen! Tack älsklingspemsie!



Igår vart det bara chill, cyklade till statiol och köpte lite choklad på kvällen och såg på The Duchess som var riktigt bra faktiskt. Grät som ett litet barn på slutet, finns det något sorgligare än när en kärlekshistoria inte slutar lyckligt?

Var i valet och kvalet igår om jag skulle ta cykeln till stan och dricka lite me Julia och Nathalie, men jag tog förnuftet till fånga och stannade hemma, och det ångrar jag inte idag! ;)


Dagen kommer att bestå av; städning, plugg och promenad. Kanske rita lite om jag får tid till det! :)
Ikväll blir det lugnt, för imorgon ska jag och malpe städa lägenheten. GUD va skönt det ska bli att ha det klart, slänga in nycklarna och vänta på domen från hyresvärden om det duger eller inte. Kommer säkert få betala ngn tapet efterssom det blivit lite rispor. Men men, det får jag ta!


Sitter och snackar med Jonte på msn, kan hända jag börjar jobba lite igen på PEC. Hur trött jag än är på telemarketing så behöver jag pengarna. Jag vill verkligen kunna lägga undan en hel del innan gbg. Skönt att ha en buffert om det skulle bli något. Sen är det mycket dyrare i storstäderna. Så jag hoppas Henke ger klartecken så jag kan hoppa in ett par dagar i veckan. Det blir tufft ihop med skolan, men men det ska nog gå!




Ne nu ska jag tvinga upp mig själv.


Men ha en trevlig lördag, och ni som ska ut ikväll ;) kör hårt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hålla tummarna att du "får" jobbet. :) Vore ju superbra inför din stora flytt!

2010-03-28 @ 17:14:58
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0