Ännu en strålande dag är kommen

Jaa, humöret på topp idag med. Vaknade vid halv åtta, dock med världens magont, jag måste verkligen skaffa minipiller snart igen så jag slipper denna hemska period varje månad! Så jag räknar med smärta ett par dag framöver. Vanliga ipren och annat funkar tydligen inte på mig :( MEN jag är glad ändå! :)
Jag har tränat 45 minuter kondition nu på morgonen, när jag rensade min låda häromdagen hittade jag det här:


En kortlek jag fick med ngn tidning för ett par år sedan, 15 styrke övningar 15 konditionsövn och 15 stretch. Kanon verkligen, så jag har gjort iordning ett styrkepass och ett kondispass. Svettades som en gris efter det :P men nu är jag nyduschad och har ätit frukost...känns bra! Kikar på desperate housewives avsnitt...men nu ska jag dra igång med pluggandet.


Ikväll kommer pemsie, vi ska fixa hennes hår och käka ihop :) MYS!


Kommentarer
Postat av: Catherine

Ja, sjukt motiverande att se hennes fysik, de där magrutorna ger ju verkligen övningarna trovärdighet! Kör också massa av hennes övningar i mina gympass, tänkte välja ut ett par att blogga om så småningom.

Sen är hennes knaggliga engelska härlig oxå ;)

2010-03-03 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0