En ny vecka :)

Är på hur bra humör som helst. Har haft en kanonhelg verkligen. Lördagen var jättebra, var en hel del människor som saknades på festen men vi hade med er i våra tankar :P Kul hade vi iallafall. Det blev statt för mig...och ja ångrar inte det...fyfan va RIO ägde. Så jäklans bra! Fick skjuts hem, somna sent så gårdagen var ju allt annat än pigg, bakfyllan slog inte till på mig förens efter lunch. Men efter ett par filmer så blev de bättre..
Molly Angie och Becca campa i vardagsrummet i vanlig ordning :) alltid skönt med sällskap dagen efter... men det blev sänggång redan vid åtta, vaknde halv fyra inatt och var utvilad.. somnade som tur var om.



Jag har precis fixat håret och ätit frukost.. Ska sminka mig sen sätta igång med Engelska arbetet. Ska vara klart idag har jag bestämt! Innan ett ska jag och Angie ner på stan, hon ska klippa sig och så blir det en runda på staden och en fika. Kanske fikar förbi nathalie en sväng medans babe klipper sig. Jag hade tänkt att träna nu på morgonen men tar det ikväll istället, mer tid då...

.
Känner sig allt lite seg idag med..men det är ju alltid så , efterdyningar. Men nu har jag fullt upp ett tag med  packning flytt och städ de närmsta veckorna. Weii! Känns som ja har tusen saker att göra. så det är väl bäst ja sätter igång..


söt;)

.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0