underbara sooool

Halloj
Midsommar är över, hade väldigt trevligt.
Först va vi som vanligt i skövde hos gittan & co. Massa folk, god mat och mkt alkohol. Som varje år.
Drog dock in till Catherine och oskar vid åtta. Och där var de lugnare tempo, till en början :P haha sen åkte absinten fram och alla blev precis kanon! :) :P blev tyvärr en väldigt dyr resa hem... men strunt i de. kul hade ja iaf. Dock mådde inte jag och magen min så bra dagen efter. de blev lite för mkt av de goda helt enkelt.
Så nästa helg har ja tänkt vara heeelt nykter. låta min mage vila lite. Vill ju helst inte åka på magsår eller ngt annat hemskt.
Va iaf hos läkarn idag, pratade om min rygg ännu en gång. men han tycker alvedon räcker tydligen, dock får ja ta högre dos. sen fick ja tabletter för magkattaren, och en insomningstablett, och sen mina vanliga atarax :) så nu e medicinskåpet fyllt. haha. ucsh, hatar tabletter!
men men får väl hoppas de hjälper lite nu iaf.
Ligger ute på gräset o lyssnar på sommar musik och göttar mig i solen. UNDERBART!!!
blev inget sällskap som ja trodde, men de e trevligt ändå :)
blir nog tidigt i säng ikväll..  behöver min sömn känner ja.
har mkt att se fram emot ändå :) På torsdag är det äntligen dags för eclipse, ja elin josse och angie ska gå på den här i stan. DREGGEL!
sen på lördag blir det tjejfest hos mela i Skövde. Fem kamp hörde ja ryktas om? :) Dock nyktert för min del som sagt :P Måste ju lära mig va på fest utan massa alcoholhaltig dryck :P blir en stor iskall loka för min del! ska bli kul iallafall :)
Sen har jag och ewe snackat om minigolf ngn dag med :)
mm, ja gillar sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0