Soon i'll be going again

yep, snart är det dags för mig att för tolfte(?) gången packa grejerna och flytta. Men nu blir det bara 12 mil bort :) Jag ser verkligen fram emot detta.
känns inte som jag riktigt fattat att ja flyttar än, inte andra heller kanske.
snart bara en månad kvar.

Har börjat jobba iallafall, lägenheter igen. Men imorn ska jag gå brevid på häktet. Ska bli intressant å se hure ser ut där :P å fängelsena med. Lite nervigt å gå runt bland alla fångar men, man får ju sånt dära larm å ha på sig.
Är sjukt trött, jobbade åtta timmar med 5 minuters rast. å de är ta mig fan jobbigt att städa...svetten bara dryper efter en timme. Speciellt i de här jäkla lägenheterna, helt otroligt att folk kan leva så. Går inte ens beskriva så vidrigt.
Hade en kul lördag kväll för övrigt, tack alla inblandade.



ahh känslor, alltid dessa jävla känslor. Jag vill verkligen inte ha dom egentligen.
Önska ja bara kunde stänga av mig själv. inte känna alls.
alltid samma sak, om och om igen
men men that's life i guess



fcuk it
vem orkar egentligen lyssna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0