Dags att sätta igång med bloggandet igen..

jaaa....det har varit väldigt dött här senaste (: så kan de ju inte fortsätta! 
För snart händer de grejer här i mitt liv, Trollhättan om ca fyra veckor. 
Ojoj, va roligt det ska bli! :) Kan inte ens beskriva hur mkt. 

YAY!
Sen är ju en av mina bästa vänner riktigt tjock om magen nu ;) Snart ploppar de ut en liten miniMalpe som jag kommer älska lika mkt som jag älskar henne! Och det ser jag fram emot som faaaaaasen. Känner redan nu att jag kommer snörvla rejält... Glädjetårar! Min lilla Malin ska bli mamma <3 helt otroligt! Känns som det var igår vi var barn själva, gjorde massa hyss ute i stallet och gjorde kojor bland råttorna i höstackarna. Minns något om brottning på gödselstacken med... (yuuääk) :P
anyway, du kommer bli en helt underbar mamma gumman!
Annars har jag nu börjat sommarjobba, gick brevid förra veckan och imorn börjar allvaret! Lite nervös att jag ska glömma massa saker. Men tar jag det bara lugnt så ska de nog gå bra! (: med Musik på högsta volym och cykeln i rasande fart ska ja cykla fram o tillbaka mellan ställena. räknar la med en tre mil eller ngt :P haha. shit pommes alltså! VARJE Dag! Blir mkt gratis motion....de gillar vi! 

Hade en sjukt trevlig kväll hos Mickan i Igelstorp igår kväll föresten. Det var jag Josse Linda Malin Carro Som mickan Och Anna (: Fick en helt otrolig tacopaj och hade femkamp! Kom tvåa ;) wooho. Drack tre öl sen åkte jag hem o la mig :) Somna som en stock!
Nu ska ja faktiskt sätta på en film - Edge of darkness. Verkar grym som fan!

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0