Då är man Trollhättanbo :)

NU har ja tid att blogga... har vart en hemsk månad med mkt jobb och jag har varit heeelt slut! Inte van vid sånt fysiskt arbete :P Men de har gått bra mestadels och ja längtar efter att se pengarna rulla in :P

Jag är iallafall inflyttad i min lägenhet i trollhättan nu. Känns bra, ja trivs redan! Men de känns lite ensamt. speciellt när ja e sååååååååå sjukt fest sugen idag med. Men sitter här med ett glas vin och njuter av grym musik.
Nästan allting e klart i lägenheten, tavlor ska upp o småskit ska plockas iordning. Men ja har ju blivit rätt snabb efter 12 gånger ;) har vanan inne så att säga.
Måste även säga GRATTIS till min älskade vän Malin som har fått världens sötaste lilla pojk. Längtar så tills ja får träffan och pussa på han. Ska hitta något fint o ge han i present med.. bortskämd ska han bli ;) Blir nog en tripp i veckan eller veckan där på hem till malpe o micke.
Jag har sagt de förr ; Malin du är som gjord för mamma jobbet ;) de kommer gå galant de här. Snart är han strulig tonåring som vi alla får hålla ett öga på ;) <3
Om 16 dagar börjar skolan.. gosh ja längtar som en tok. De ska bli helt sjukt roligt! De här är så rätt för mig, ja känner det ända in i själen! De här ÄR jag! :) Ska mitt liv äntligen vända? Ja tror de ja.
neh nu ska ja sippra vidare på mitt goa strawberry sparkling och bara va... :)
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0