Tröksöndag!

 

Jaa idag blir det inte många knop :) Ska bara chilla. Imorn börjar ju skolan och allvaret igen. Ska bli skönt å komma igång igen nu. Undrar bara när ja ska få besked från csn...  behöver ju pengar så man kan köpa studiematerial liksom.

Igår var pappa signhild å syrran här på fika, och fik då min efterlängtade fotölj...inget vackert överdrag men har lagt en svart filt över den..får sy något överdrag till den kanske. Men den är jääätteskön verkligen , perfekt mysfotölj. Så där sitter jag nu med morgonrock å försöker få värme. Så djävulskt kallt här.
Catherine kom förbi igår oxå, hon drar uppåt landet på tisdag för en termin på högskolan i uppsala :) Satt å snackade om allt å inget som vanligt!


Sen blev det en väldigt lugn lördagkväll med skumbad å ett litet glas rött.

Försöker vända lite på dygnet, komma i säng i tid å upp tidigt nu när skolan kör igång.. jobbigt å vara trött när man har mkt plugg. Sen tar de oftast några timmar för mig å somna så...


Ska sätta mig å rita lite... känner mig väldigt kreativ nu för tiden :)


hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0