snoooow

Shit det blir bara vitare och vitare ute :) Nu är det riktigt fint när man kollar ut genom fönstret alltså. Dock gillar jag inte vintern...jag går knappt utanför dörrn nu när det är så kallt. Man får väl hoppas att våren kommer hyffsat fort! I april fyller man alltså 23...ojoj vad tiden går! Det är mkt man vill hinna med innan man fyller 30 :)

I veckan har ja inte gjort många knop, grejjat hemma i lägenheten mest. Rensa garderober å lådor tar sin lilla tid. Men vad behövligt det är, man har samlat påå sig mkt skit under åren! Josse var här en snabbis häromdagen, tjöta lite skit som vanligt :)

Går kvällen vart mkt trevlig :) de mest sociala dagen för mig sen nyår. Nisse och Pemelie kom med pizza å kollade på let's dance hos mig. Eller ja vi kollade inte mkt på tv, vi satt mest å tjöta hål i huvudet på varandra :P Blev ett glas vin var oxå ;) Det var goott!


På måndag ska jag till gymmet :) wéyho.
Jag var på sjukhuset i fredags. Jag har fått nog av att hela tiden må dåligt å känna mig sjuk. Så nu har jag tagit massa prover. Läkarn kände på magen å ryggen , lyssnade på hjärta å lungor å allt sånt. Och det var inget fel där iallafall. Symptomen jag har upplevt som feberkänsla, extrem trötthet, värk i kroppen, huvudvärk...kan tydligen vara kopplat till ångest, stress å utbrändhet. Jag har ju haft mkt problem med min ångest...andningen blir tung osv. Å enligt läkaren så tar det extremt mkt på kroppen och dom symptomerna jag känt är inte ovanliga. Sjukt vad psyket är starkt och vad det kan ställa till med. Ja hoppas nästan att proverna visar att jag har något virus eller så...för det är mkt enklare att hantera en fysisk anledning än en psykisk!
Men men, det är bara å invänta provsvar.
Om det är psykiskt...så vet jag inte vad ja ska göra åt det.... för min ångest, eller ja mina "andningsproblem"( som egentligen inte finns ) kommer ju bara, jag mår kanonbra i övrigt. Det är jäkligt frustrerande att känns av ångest trots att man mår så bra psykiskt...det är som det har blivit en vana?! Ahh ja vet inte... jag hanterar det bra iallafall :) ingen medicinering här inte... Sånt klarar jag mig utan.

Livet är tufft :) Men man kämpar sig igenom det, får hoppas att det kommer lite medvind snart!



Ja & syster på nyårsafton


ha en trevlig helg i vinterkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0