new year

Då var det 2010
helvete va tiden går fort lr?
Kommer ni ihåg -99/00? det är tio år sedan. Helt sjukt..då var man inte gammal. Om sju år är man snart 30. Jag hinner verkligen inte med. Känns som man slösat en hel massa tid på att...bara må dåligt å inte göra något alls. Men nu ska jag tänka framåt, inte bakåt.... det som har varit kan man inte göra något åt. Dags att göra något åt framtiden istället!

På måndag börjar en ny termin i skolan, ska bli kul! Så det blir en ganska slapp vecka för mig nu innan... det kommer bli en tuff termin. Men jag ser fram emot att få mitt slutbetyg till sommaren..

Nyåret var helt okej, bortsett från vissa saker. Dock hade jag den hemskaste bakfyllan någonsin, igår kände jag fortfarande sviterna. Haha jag säger ju de, jag är för gammal. De var annat förr... haha. Ne nu blir det en lugn period för mig igen här.. Det förstör otroligt mkt för mig iochmed att jag känner mig så sliten efter.
Nytt år nya möjligheter - som man alltid säger! Möjligheterna finns ju iof alltid där, men på något sätt känns de ju alltid bäst vid ett nytt år. Ja så är det...


Hepp nu ska jag fixa lite här hemma... disk å städ står på schemat! ska braka på med lite go musik här först bara.... har ju inte gjort annat än legat sen nyårdagen så man har blivit lite förslappad. Så får det ju inte vara...



Ha en fortsatt bra början på det nya året!
ciao



Love you sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0