Motivation.


Idag har jag inte haft så mycket pluggmotivation, men jag har tillåtit mig själv en behövlig paus från skolan denna helgen. Men lite matte har jag allt fått gjort. Det har för övrigt varit en lugn och skön helg med träning och tv-tittande. Var en sväng hos Nathalie igår men jag var inte riktigt på "party"-nivån så jag tog en väldigt kall promenad hem vid 19.tiden :P
Börjar känna att en förkyldning är på gång i kroppen, så det har blivit väldigt lugn träning i helgen. Lite halsont, hosta och snuva - så känns bättre att dra ner på tempot lite istället för att bli liggandes och inte kunna träna alls.
Ikväll blir det tidigt i säng för imorgon bitti ska jag till sjukhuset kl 08. på ett möte om Kognitiv Beteende Terapi. Det ska bli intressant. Efter det ska jag till skolan och få lite Php gjort :) Sen har Pems erbjudit sig att köra mig hem - söt som hon är! Och på tisdag har hon gett mig tillåtelse att släppa mina händer och saxar i hennes hår ;P kommer bli kanon, och kanongulligt att hon vill att jag ska klippa, övning ger färdighet! Så det ser jag fram emot.

Ååå det bara spritter i kroppen på mig - det är så himla mkt jag vill göra men jag vet inte vart jag ska börja :P
Men jag ska se till att få tid till alltihopa! Efter allt mitt positiva tänkande ser jag så mycket möjligheter. Jag gillart!

Väntar just nu på ett brev, med ett kontrakt från svenska stylistskolan i göteborg. Pengarna är fixade så när jag skrivit på och betalat in första 20.000 så är platsen min! I can't wait'





Grattis till malpe&micke som skrev på för radhuset idag. Ser fram emot massa grillning hos er i sommar och ett gästvänligt rum till mig när jag kommer å hälsar på i höst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0