Make it on my own.

Godkväll:)

Sitter som vanligt i min fotölj med wilma i knät. Har varit en lång och givande dag. Hade möte hos syon idag, prata lite utbildningar och sådär. Känns jäkligt bra för tillfället - ser fram emot framtiden! Mycket ska fixas och trixas.
Satt iallafall i skolan och fick en hel del gjort. Va på mattelektionen och nu förstår jag mycket bättre. Jag och Angelica drog hem och bytte om och sedan direkt ner till gymmet. Det var bra härligt!
Imorgon bitti blir det gymmet med malpe och troligtvis Angelica, blir bara lite lätt kondition för sen blir det power på kvällen.

Mina produkter från Baresso har kommit :) jihaa, va glad jag är. Så imorgon ska jag hämta dom. Sen blir det en hel del pluggande imorgon. Kör stenhårt från början denna termin. Vill inte ha så mkt kvar i slutet som förra terminen. Har en Engelska reccension som ska vara inlämnad om en vecka, då blir det två Muntliga redovisningar också.



Life is really good '



Skönt låt!


Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

Hej! Jaa jag gick den i göteborg. Jag gick ut nu i somras. Jag gillade verkligen den utbildningen, jag har alltid velat gå en utbildning som har med personal shopping så därför valde jag den. Sen fick jag lära mig så mycket annat bla. Smink, jag sminkade mig knappt innan och jag är idag 22 år gammal, snart 23. Så man fick lära sig makeup delen. Nu vet jag inte riktigt hur dom har lagt upp utbildningen, vad man lär sig och i vilka delar. Jag hade ju också, manikyr, florist, håruppsättningar, stil och färg, lite ekonomi. Är det något mer du vill veta? Bor du i Göteborg?

2010-01-20 @ 21:12:38
URL: http://nicolegalvez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0