Looking forward to this weekend!


Yes!


Jag ser fram emot denna helg jättemycket verkligen. Imorgon blir det pluggning på hemmaplan, sen blir det en sväng till staden och fika med Angielicious. Å på kvällen får jag besök av henne och Beccs, vi ska se på film och bara ha det mysigt :) Sen på lördagen blir det lite fest för min tös Catherine. Ska bli mycket trevligt, lite vin och käk på rhodos. vi får väl se vart det bär av efter det!
Jag och josse ska ha hemmaspa på lördag också, ansiktsmask fotmask inpackning måla naglar å allt där till. Ett glas rött blir det till det med. Det blir riktig lyx det! :)



Jag hämtade ut mina nya produkter idag -
Tigi bed head shampoo och balsam och Paul Mitchell - heat seal.
Å shampoot och balsamet var kanon, luktar underbart! Imorn blir det till att prova värmeskyddet.



Drog på lite för mycket på benpressen igår mitt smarto. Så mitt knä svullnade upp och nu är det stort som tusan och jag kan inte gå normalt. Inte så bra, men nu har jag lärt mig en läxa :) Så något bra kom det ju ur det iallafall. Jag hoppas bara att svullnaden och det försvinner tills lördag så jag kan ha mina nya fabulous skor.

Nu sitter jag och kikar på "Made in Sweden". Tjejerna sjunger ju helt okej



Snart blir det sängdags med min engelska bok :)



/ Marrebarre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0