Let's do this!

This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light shine on me
now I've found who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be

Do you know what it's like?
To feel so in the dark
To dream about a life

Even though it seems Like it's too far away
I have to believe in myself
It's the only way

This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now




Första dagen i skolan idag efter lovet, en ny fullspäckad termin. Som jag faktiskt ser fram emot, det kommer bli tufft men det ska bli så kul. Har bara 1 lektion egentligen i multimedia, övrigt så är det bara handledartider...men det ska nog gå bra ändå. Mycket data, php-kurserna blir nog tuffast. Matten ska bli kul, får väl se om jag säger samma sak om ett par veckor dock ;) Kör igång redan idag ja, lika bra å ta vara på tiden. Vill inte göra om samma misstag som förra terminen, man tror att man har mer tid än vad man har. Är iof väldigt nöjd med min prestation i höstas, Betygen i vilket fall ; 2 MVG 2 VG. Helt okej :)
Idag kommer jag igång med träning också. Jag & Angelica drar ner och kör 60 min power ikväll, det ska bli riktigt roligt. Å vi har kommit överens om att inte göra som vi annars gör...köra igång för hårt. Vilket sen alltid resulterar i sjukdom :P haha så nu ska vi starta mjukt med tre pass denna veckan. Vägrar låta mig själv bli sjuk igen alltså. Orkar inte med det...så ska göra mitt bästa :)


Blir nog inte skolan igen förens på torsdag, då ska jag prata med matte läraren om planering. Så i övrigt i veckan blir det träning å plugg, ska även försöka dra mig ut på lite promenader. Fryser ju fötterna av mig ute efterssom jag har ett par tunna höststövlar, som dessutom har gått sönder i hälen efterssom de är för stora. Får nog ta på mig dubbla strumpor om ja ska kunna gå ut å gå en runda... svinkallt!
Ja, snön är vacker en dag som denna...när solen lyser på så det riktigt glittrar ute. Men jag är verkligen ingen vintermänniska. Har nog alltid varit en "mittimellan"-människa...ja gillar höst & Vår. Frisk luft och sådär lagom varmt så man kan gå ut och gå i bara tröja. Just nu känns det dock som att våren är långt borta. Men man kan ju alltid hoppas! :)


I min lägenhet är det lika kallt som vanligt, ja försöker vrida upp värmen men de funkar inte!! Ja håller fan på å frysa ihjäl... Får nog ringa hyresvärden snart... tur jag har mina små husdjur som man kan gosa med lite :) Dom e inte stora men dom värmer lite iaf!


Ne nu ska jag ösa på musiken, ta tag i damsugarn å dansa runt lite här hemma!


^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0