Happy monday


Jag gillar måndagar :)
Speciellt måndagar efter en sån här bra helg.
Lördagen var kanon, Josse och jag lyxade som sagt till det rejäl där med hemmaspa. Så man kände sig riktigt fräch inför kvällen. När vi kom till födelsedagsbarnet så fick vi fördrink ett mousserande vin och sedan moijito. Och lite tilltugg. Jättetrevligt. Sen körde Oskar oss till Rhodos där vi åt tills vi storkna :P Iallafall jag...fy sjutton va gott det var men man rulla nästan ut genom dörrn sen. Jag och Catherine dela på en flaska vitt, å senare blev det ngn god drink. jag och josse var sugna på att fortsätta festa till det så vi drog upp till Kia och Frida där det var smått, man åkte tillbaka i tiden en sådär 6-7 år. Flaskor överallt - folk överallt - halva lägenheten revs ner - kaos :P haha na inte så farligt men det kändes som en typisk hemmafest från man var 16. Å hälften av de som var där räckte mig inte ens upp till axeln, och jag kan ju tillägga att jag endast är 1.67. Men men det var intresant. Vi drog till statt, där rockade jag :) fyfan va kul jag hade. Fick en sån där perfekt fylla som man bara lyckas med ibland, och var precis lagom hela tiden. Kvällen avslutades med en promenad hem i kylan med högklackat. Det gick bra mkt bättre än mina senaste promenader hem med 10 vurpor.

Igår hade jag dock sån fruktansvärd rödvinshuvudvärk, sjukt! Men det blev sån blandning igår med vin drink vin drink rödvin grogg , så ja får skylla mig själv :) Slappa framför datorn mestadels - nya avsnitt av OTH Thevampirediares och heroes låg ute så jag var överlycklig! Drog mig över till malpe vid halv sju och kollade på 'the stoning' som handla om en amerikansk flicka som blir anklagad för otrohet i afganistan(?) och blir dömd till stening. Jag tyckte inte den var så bra. Sen kan man ju bara sitta å bli förundrad att det landet fortfarande har sådana straff. det var inte längesen jag läste om en kvinna som fick 75 piskrapp för att hon druckit en öl. Helt jävla sjukt skulle jag vilja säga. U S C H

Jag gick och la mig vid halv tio med flaggan i topp då ja lyckats undvika både fet mat och godis hela bakfyllesöndagen ;) Inte dåligt för mig må ja säga. riktigt stolt, haha!


Idag vakna jag med tuppen som vanligt, och har precis ätit risgrynsgröt. Ska fixa iordning mig och knalla ner till bibblan. Plugga! Och vid ett ska jag och malpe iväg och handla. Vid tre möte på banken ( håll tummarna för mig ) . Och sen ska man svettas lite på gymmet :) Skönt att det är nu vecka - nya tag!


Lite bilder från lördagen kommer senare :)

/ marros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0