Flying high

Godkväll :)

Det har varit en kanon dag faktiskt, trots min trötthet har det knallat på som bare den. Katterna fick lust å spela "krukfotboll" här imorse vid halv fem. Så då vaknade jag... och efter det kunde jag inte somna. Men ja slumrade nog till en liten kortis innan klockan ringde vid sju.
På sjukhuset gick det jättebra, bara positivt :) happyhappy.
Och nu har jag kommit igång med Php kursen, än så länge väldigt lätt. Men kan tänka mig att B och C kursen blir en utmaning sen, men jag är taggad! :)

Jag tog mig en svängom på stan förut också...och vad hittar jag :) ett par kanonsnygga stövlar som det var halva priset på. Jag blev helt kär, så jag köpte dom. Jag tyckte allt att jag var värd en liten belöning! :) Köpte även ett skissblock och skisspennor i olika hårdhet så nu kan jag göra lite mer seriösa teckningar. Det är så kul, ritade upp lite av hur jag vill ha min tatuering. Tror det kan bli riktigt bra!

Sitter nergosad i fotöljen med min lilla wilma i knät. Hon är bra goo' den katten, (när hon inte spelar fotboll med mina krukor). Men när man tittar på henne nu när hon ligger här och slumrar så kan man inte annat än att le. mina snuttebollar!

Ja just , slingade håret idag... Det blev nog rätt okej, har ju ett kanon silver schampo här hemma så om det e orange skiftningar så ska det nog hjälpa. Jag vill verkligen inte ha så blont jag hade i sommeras. Jag vill ha en mer naturlig blond. Slutresultatet kommer att vara massa olika slingor med ask/sand/platina. Men jag låter det ta sin tid. Jag tänker inte slinga mer nu på ett tag. Längtar så tills mina hårprodukter komma, dröjer nog inte så många dagar nu. Mitt hår behöver verkligen riktiga grejjer...

Och idag beställde jag mitt smink med, ska bli spännande och se om det är bra när det var så billigt! Wey :)


Ser fram emot helgen, Catherine ska firas :) Ska bli riktigt trevligt.
Å då ska ja använda mina nya stövlar...wohoooo :D:D:D



ne nu e klockan över 21.00 :) dags för sängen och twilight ljudboken... LOVE!



Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0