Finally!


Godförmiddag!

vaknade faktiskt lite senare idag, halv åtta :)
Det var skönt det. Så jag orkar va vaken ikväll när vi ska fira Catatbejben.

Grattis vännen


Igår kollade jag angie och beccs på film ; Adrift. Jävligt störande film kan jag säga, så vill man inte bli irriterad så se INTE den. Sen satt vi å skratta lite åt min flumkatt wilma :P Blev sängdags vid halv tolv, å jag somnade faktiskt fort för en gångs skull.

Idag är det hemma-spadag:) Josse kommer hit vid tolv, och antagligen angelica också. Blir inpackningar, fotbad och ansiktsmasker. Ett glas rött till det ;) ska bli superhärligt verkligen. Jag fick för mig att klippa lugg förut, så jag tog tag i saxen och började klippa, blev rätt bra faktiskt. Får väl se hur det ser ut när ja duschat å blåst håret.


Ser verkligen fram emot ikväll!



pusspåer

 


Kommentarer
Postat av: Catherine

Thanks sweety :)

2010-01-23 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0