EVERYTHING IS POSSIBLE'

Det bara är så :)
Jag är den enda som kan påverka mitt liv
.

rekomenderar att ALLA ser på "Jag AB".
Sjukt lärorikt och underhållande. Inte ens sätt klart den ännu, men jag är helt frälst.




Dagen har rullat på, har fikat med nathalie, vart och tränat årets första träningspass (äntligen). Det var otroligt skönt att köra igenom hela kroppen. Blev även en promenad fram och tillbaka, härligt! Har inte varit ute mycket sen snön kom...men ska jag ut på promenad imorgon med. Det behöver jag :) Ut och få lite D.vitamin från solen. Nu sitter jag i min sköna fotölj med wilma i knät, hon spinner som en tok :) sötast.
Ska ta fram min engelska bok snart och plugga lite grammatik.
Sen blir det sängen tidigt ikväll igen och fortsätta lyssna på twilight boken...såå bra!


Ha en underbar kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0