Beautiful


The lilly of the valley


Mammas favorit blomma var liljenkonvalj.
Det är en väldigt vacker blomma tycker jag, med de stora skyddande
 bladen runt blommorna.
v
Ligger hemma och slöar i soffan, det e då otroligt att denna magen inte vill ge sig. Sån fruktansvärd mensvärk, det är som det blir lite värre varje månad. Förr hade jag inte mkt ont utav det men nu...ojojoj, svag och orkeslös i hela kroppen och smärtan är näst intill olidlig.
Det är tydligt att man inte kan se ngt positivt i precis allt iaf :P Haha.
Imorgon blir det upp med tuppen för att ta bussen bort till sjukhuset för lite blodtryck å sådant, därefter ska jag slå mig ner vid en dator på komvux och gå igenom Php kursen för å se hur jag ska upp den kursen. Ska försöka vara kvar några timmar å få lite gjort tänkte jag. Förutsatt att min mage börjar skärpa sig :P proppat den full av vitaminer idag iallafall... yum!

Hade tänkt å slinga håret idag men orken räcker inte riktigt till så jag gör det imorgon istället :)

Nu ska jag kika vidare på tv burken.


Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0