Underbara vackra sol!!!

Ja när vädret är som idag så är det nästan okej med snö, men bara NÄSTAN! Idag är det inte ens kallt ute, hade på mig en tunn kofta och vårjacka förut, riktigt skönt! Gud va jag längtar tills våren. Ska bli så underbart härligt
Har precis käkat lite tacos till lunch :) va sjukt sugen på det... yum! Men nu är jag proppismätt! choklad sugen e jag med, o har en 70% choklad raspberry i skåpet :P men får bli en bit ikväll sen istället.. Så jäkla god!
Syrran skulle till tandläkarn vid elva idag så ja drog med till skolan en sväng, fixade fram lite inlämningsuppgifter i photoshoppen och fick tillbaka referatet G+ / VG- blev det... fattar inte varför hon alltid ska sätta två betyg! Så svårt å veta hur man ligger till då ju! Jaja, ja blev nöjd iallafall...var lite grammatik fel bara!
Har en engelska uppsats till på fredag.. har inte kommit på vad jag ska skriva om än. Hmm tips någon ?
Så himla skönt att allt e klart med flytten nu, att veta säkert :) Och igår fick jag ett samtal från försäkringskassan och besked att jag får bostadsbidrag .. så nästa vecka ramlar det in pengar för jan feb mars! välbehövligt!!!
Idag ska jag rensa lite bland all skit man har hemma... annelie har haft storrensning :P Hon har slängt hur mkt skit som helst, och jag har fått massa örhängen o annat som hon inte använder. Det lönar sig att ha en syster som älskar att köpa på sig massa skit :P
ååå hon hade hittat massa gamla kort, på mamma och mig, gamla bilder på mig och på sandra, å massa annat kul :P haha herregud va man såg ut! Minnen minnen minnen...
saknar mor min <3








Thinkin' about the future, with a smile on my face :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0