unbeliveble

ibland undrar jag bara hur andra tänker?
yep - jag tror jag måste fråga faktiskt. Intressant!


Hugo har det bra han - sova äta leka sova äta leka
inga omöjliga onödiga eller frustrerande intriger att tänka på
eller vem vet?
- negativa tankar bort bort bort
fokus ;P
Förövrigt kan jag säga att min nya babyliss Icurl nu finns i mina händer, och jag var bara tvungen å prova. Otroligt enkelt att locka med och plattången e kanon den med. Inget slår min Gama , men den börjar ge sig så det är allt bra att ha en reserv. Jag rekommenderar verkligen Icurl till er som inte vet hur man lockar håret :) Hur enkelt som helst!
Gjorde bara ett par lockar nu för jag ska ta ett bad snart men imorgon blir det hela håret innan skolan ;P Ska även testa på min volymaster någon dag! Spännande :) Älskar sånt här! wey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0