The wonderful sun

glädjer oss idag med sin närvaro. Love love love - man blir så otroligt glad!
Nu har jag grejat och fixat med min blogg en del, supernöjd med resultatet. Så nu ska jag försöka låta det vara, haha men man hittar hela tiden nya ideer som man vill testa och hela tiden blir det bättre. Men Nathalie ville ändra sin blogg så ja fick fria händer, såå kul :) Borde egentligen plugga men nu ska jag ta mig en dusch, behövligt efter denna natt. Fick hemsk smärta i magen och fick stå vid toaletten i evigheter för att illamåendet var över mig som ett moln hela tiden. Tillslut la jag mig i sängen och somnade efter många om och men. Det är mycket bättre idag - illamåendet är kvar men inte lika påtagligt, så idag ska jag nog ta mig ut i solen en sväng innan jag går till syrran :) Hon ska firas idag eftersom hon inte är hemma över sin födelsedag den 16e , hon är då i Belgien och hälsar på sin " vän " ;P
Övrigt ser helgen ut att bli lugn, är ju inte bra plus att ekonomin inte är alltför bra. Har ju fått shoppingfrossa när det gäller hår så igår skickade jag efter en babyliss-icurl och en volymaster. Längtar tills de kommer nästa vecka så jag kan prova det :) Så kul.
Min lägenhet är uppsagd nu, och så fort någon kan flytta in så tar jag mina resväskor och säng och flyttar till Nathalie. Så blir sambo igen - ska bli sjukt kul å bo ihop med någon. Saknar gemenskapen man har när man bor med någon. Och vi kommer ha min säng i vardagsrummet så man ändå kan va för sig själv. Gött med hur många tv.kanaler som helst dessutom :P Å bo mitt i stan är inte heller fel. Har en känsla av att vi kommer ha rätt kul. Haha
Det jag ser fram emot mest just nu är sommaren och Göteborg - vill att tiden ska gå fort nu! Har fått mitt kontrakt och allt nu så på måndag betalar jag in första delen. Då är platsen min till 100 %. Wooohooo!

Nu blir det dusch å fix med utsidan så man ser respektabel ut på kalaset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0